katarinaninnajohansson.blogg.se

Äntligen helg eller!!!

Kategori: Allmänt

Nu när helgen är här och man slutat tidigt på fredagen
tror man att man ska få så mycket gjort.
Men så fel man kan ha! det jag har hunnit med än så länge är lite saffransbak.
Fredagen blev inget gjort eller jo jag fick vara en liten stund med barnbarnet och då glömmer man allt annat.
Varför ska man ha så stora förväntningar så här inför julen.
Jag ska försöka att njuta även om jag inte hinner med allt jag vill.
Fick  lite julkänsla när jag kände doften av hyacinten som håller på att slå ut
och av bulldoften som ligger kvar efter bakningen.

 
I kväll ska vi i åka hem och äta tacos hos mina föräldrar och fira farsgubben som fyller
72 år Grattis till dig...
 
Ha en fortsatt trevlig helg alla
 
 
Kommentera inlägget här: