katarinaninnajohansson.blogg.se

Lite färg byte

Kategori: Köket

Nu kommer hösten smygande och jag vill inte!!
Känns så tungt just nu, sommaren försvinner så fort för varje år som går.
Hösten kommer väl med lite positivt också, tex att man kan hålla på att fixa inne.
Som jag gjort i helgen med lite fönsterputsning och gardinbyte//tvätt
Så nu har den rosa färgen fått byta plats med den gråa.
Har fortfarande stor förkärlek till vitt så mina vita gardiner från Ullared får hänga med
trivs så bra med dom. 
Så lite gråa hissgardiner och dukar i grått har det blivit i köket.
Blev visst väldigt mörka kort men hösten är ju mörk ;)
 
Håller på att lite undan för undan fixa till i köksskåpen,
så här är ett som är färdigt, vill försöka få sådan ordning i alla skåp:)
Man skulle behöva bo granne med Ikea när man håller på med det här.
Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma, ha en skön söndag alla.....

KOMMENTARER:

  • anna säger:
    2013-09-15 | 10:10:33

    Super fint Katarina...man blir inspirerad av allt det fina du gör. Du får hemskt gärna komma hem till mig och inreda;-):-) kram

    Svar: Tack Anna! tycker ju det är kul att hålla på med det. Tror nog att du fixar det lika bra. Kram
    Ninna

Kommentera inlägget här: