katarinaninnajohansson.blogg.se

Ett litet bordsben

Kategori: Allmänt

Hej igen!!
Nu kommer ett inlägg efter nästan 2 månader. Jag vet inte vad som händer hinner bara inte med att skriva på bloggen. Har iallafall haft en bra och skön semester kunde väl varit lite varmare. Kört igång med jobbet och har nu jobbat i 4 veckor.
Umgåtts med barnbarnet och det är så härligt att umgås med henne, hon ger så mycket livsglädje älskade barn.
Har hunnit med att kolla lite bloggar också och fått lite inspiration till mitt egna hem. Så det blev en liten beställning från nätet som jag hämta idag. 
Jag har som sagt fastnat för Rif design så nu blev det en sallad skål och 2 muggar också från rif som jag tänkte ha hyacinter i till jul, såg en träljusstake som jag bara föll för och det fanns en kvar och den blev min. Ljusstaken är gjord av ett gammalt bordsben, allt är beställt från Jb Home finns mycket fint där.
Nu ska jag gå o äta lite och njuta av helg ledigheten.
 
Kram Ninna
 

KOMMENTARER:

  • corneliaeriksson.blogg.se säger:
    2015-08-28 | 20:48:25
    Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

    Vad roligt det är att köpa hem lite nytt till hemmet, superfin ljusstake!

    Svar: Ja nu när hösten kryper på allt närmare så kommer oxå suget efter att hålla på inne 😀
    Ninna

  • Emma säger:
    2015-08-29 | 08:41:46
    Bloggadress: http://irrelevant.blogg.se

    skålen var ju himla fin! Kul att få ett livstecken från dig, vi saknar dig allihop nu när vi inte är på Björkliden längre..!

    Svar: Hej!! Kul att någon saknar en här på bloggen😉 saknar er med hoppas vi snart ses igen😊nu får vi se om salladen smakar godare i en fin skål😉Kram
    Ninna

Kommentera inlägget här: