katarinaninnajohansson.blogg.se

Renovering av Gillestugan

Kategori: Gillestugan

Gillestugan
Idag har jag suttit vid datorn hela dagen rensat kort från kameran lagt kort i mappar på datorn
så kom jag till mappen för gillestugan.
Så jag tänkte visa lite före och efterbilder på våran renovering av gillestugan.
Vi har satte dit ett nytt innertak, målat väggarna vita, bytt alla tak och golvlister.
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
FÖRE
 
 
EFTER
 
 
FÖRE
 
 
EFTER
 
Lite tomt på väggarn än men får ta lite i taget.
Har blivit mycket rymligare när vi bytte plats på matbordet och soffan.
Så ljust i hela rummet mot var det var förut, jag är super nöjd.
 Tack till Putte som fått jobba med det här projektet.
Min uppgift och det som jag tycker är roligast att få inreda det.
 
Här bakom bordet på väggen funderar jag  på att ha en labyrint hylla i vitt.
 
Sålde våran bruna sköna soffa och köpte en grå istället på Mio.
 
Istället för ekskänken köpte jag 3 bestå skåp från Ikea
men jag behöll min skänk för det är så bra förvaringsplats i den,
 så den satte jag under trappen 
 
Dom ända tavlorna som är uppe är från
Vee speerse
 
 
 
Det var lite från mig och våran gillestuga...
 
Kram från
en super nöjd Ninna :) :)
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: