katarinaninnajohansson.blogg.se

Äntligen Fredag!!

Kategori: Allmänt

 Morgonen började inte så bra, vakna kl 02.30 i natt av en inre röst som sa " du har inte satt  väckar klockan" och mycket riktigt hade jag inte gjort det så det vara bara o ställa kl 06.15 och försöka sova igen men icke. Låg o vände o vred till kl blev 05.40 då lyckades jag somna till och vakna vid 06.05 med ett ryck och trodde jag stängt av klockradion och somnat om. Men som tur, var det ingen lång arbetsdag idag. Trött beger jag mig hem efter jobbet i hopp om att orka göra massor hemma. Det blev en snabbstädning och så försökte jag att få upp två tallriksunderlägg:)) på väggen men det ville sig inte det helller, får försöka tänka ut hur jag ska få dom att hänga kvar, vill ha upp dom!!!
                                                                                                                    
Två av dom här brickorna
vill jag ha upp på väggen

Måste försöka hålla mig vaken i kväll ska hämta sambon som är i Linköping och bowlar, vet inte om jag kommer klara det!! kanske blir så att han får ta bussen hem:))Sitter här och funderar om jag ska ta en promenad eller om jag ska ta en kopp kaffe och gå o lägga mig i soffan.
( 1timma senare)
Det blev både kaffe och en promenad
 
så nu en dusch och sen lite soffhäng med lite tända ljus "mys pys"   
Trevlig fredagkväll gott folk.....
Kommentera inlägget här: