katarinaninnajohansson.blogg.se

Julen-13

Kategori: Allmänt

Ja då är det snart julafton mina vänner, hinner ni med att göra det ni tänkt!!??
Jag tycker att jag varit ute i god tid med det mesta men icke.
Så nu tänkte jag istället vissa lite bilder från mig och min jul.
Så välkommen till min jul 
Vi börjar väl med lite bilder på farstutrappan
och vidare in i.
Hallen
 
Lite julstämning i hallen.
 
Vardagsrummet 
Jag hade först tänkt att ha helvitt i vardagsrummet till jul men så kom mina röda gardiner hem och
dottern tyckte jag skulle få in lite rött, så det blev att sätta upp dom nya röda längderna
och så i med lite röda kulor i granen.
Min vita fina amaryllis som slagit  ut,
hoppas den får stå och vara så fin på julafton med.
Har en bricka med lite godisskålar på.
 
Kök
Det går i vitt och rött i år igen  
2e advent har blivit 4e advent tiden går fort.
 
Gästrummet
Här inne hade jag tänkt att tapetsera om
men när det blir är en annan fråga.
Tapeterna ligger i lådan och väntar på att få komma upp.
Men under tiden får man göra det bästa av det så länge.

Sovrum
Köpt mig en ny tomte Lisa som har fått en  plats i sovrummet.
Köper inte så mycket julsaker längre men tyckte den här passa in
med färgerna jag har i sovrummet just nu.

Gillestugan
 

Det var lite från min Jul -13
hoppas ni alla får ha en skön  julhelg.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: