katarinaninnajohansson.blogg.se

Tvättstugan

Kategori: Tvättstugan

Idag blev det att ta tag i städningen och all tvätten i tvättstugan.
Har samlat på mig "lite" strycktvätt men nu är allt borta och det är rent på bänkskivan, så jäkla skönt!
Är det någonstans jag inte gillar att vara är det i tvättstugan.
Idag blir det också att fira mamma som fyller år på måndag och
till kvällen kommer vårt barnbarn som ska sova över.
Blir nog dåligt med sömn för mig inatt.
 
Lite bilder på tvättstugan som vi gjorde om för ca 3år sedan.
 
Sambon byggde in alla rör och ventilationen i trummor i taket.
Mina bänkytor det är inte mycket men det räcker att samla tvätten på.
 
Färgerna jag valde till tvättstugan blev i svart och vitt.
 Svarta bänkskivor, svart klinker golv och vita väggar.
Trevlig Lördags kväll till er alla....
Kommentera inlägget här: