katarinaninnajohansson.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt, Köket, Vardagsrum

Söndag igen!!
Veckorna springer iväg alldeles för fort, vill inte!!
Idag har varit en sådan dag som jag inte gjort något utan bara låtit dagen passera.
Baka i och för sig en kladdkaka på morgonen med lite grädde och bananer på.
Vi tog en liten bit var sen var jag borta hos min bror med resten.
 Har byt ut mina sommar gardiner mot lite mörkare färger i veckan.
Här är mina nya gardiner till köket som blev gråa,
 dom kändes helt rätt nu inte för mörka och inte så somriga heller.
Gardinerna har jag skickat efter från Jotex.
Köket
Och här är hissgardinen i det lilla fönstret.

Hitta mig en söt liten blomma med kruka i blomsteraffären som passade på
matbordet. 
 
Vardagsrummet
Blev också ett byte i vardagsrummet med lite mörkare gardiner och nya kuddar till
soffan.
Gardiner och kuddfodral kommer från Jotex.
Det är ju aldrig fel att få tända sina lyktor och ljusstakar nu i höstmörkret.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-08-24 | 22:05:41

    Nämen jag har också samma gardiner för köket men jag har inte fått upp mina ännu :)/Serena

  • Katarina Johansson säger:
    2014-08-25 | 14:24:39
    Bloggadress: http://katarinaninnajohansson.blogg.se/

    Jag fastna direkt för dom..

Kommentera inlägget här: