katarinaninnajohansson.blogg.se

Bara lite sovrum

Kategori: Sovrum

Oj vad länge sedan jag skrev något här på bloggen!!!
Men har haft annat att göra.
 
Tänkte visa lite från vårat sovrum som fått en liten makeover.
  För 7 veckor sedan beställde vi oss en kontinentalsäng Sleep från Mio utan huvudgavel
vill känna efter om jag verkligen vill ha en gavel.
 Det skulle vara en leverans tid på 5-6 veckor på sängen.
Bra tänkte jag!!då hinner vi måla om väggarna innan den kommer hem.
Så det gjorde vi, har ju länge velat måla om i sovrummet till vitt och jag är helnöjd med resultatet.
Dom nya sängborden är från Ikea och det andra bordet jag har tavlan på kommer också
från Ikea och är ett lapptoppbord ville ha det svarta men det hade dom slutat att sälja,
så får se om jag har det kvar eller om jag sätter upp hyllor på den sidan med.
 
 
Till den nya sängen vill man ju ha lite nya sängkläder så det blev påslakan "nyponros" från Ikea.
Köpte mig också en blomma till sovrummet om man ska tänka på få in lite av feng shui
och dom olika elementen.
Har inte hittat mig något överkast än som jag vill ha.
Min lilla runda spegel Från Jotex  blev perfekt över byrån.
 
Så är det ju det med tv i sovrummet som många inte tycker om men jag måste
ha det, har tjut i  mina öron och det ljudet gör att jag har svårt att somna om jag inte får ha tv:n på
tråkigt för jag tycker inte om alla fula sladdar men ska skaffa en kabelgömma till sladdarna.
Så nu fick det bli några hyllor för avlastning i stället för något annat sidebord.
Blev faktiskt nöjd med att ha det så, så det är möjligt att det blir det på andra sidan med.
Det som är kvar är väl någon matta men har inte bestämt
vilken storlek men en grå matta tror jag att jag vill ha.
Det var lite från mitt sovrum.
 
Kram Ninna
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: