katarinaninnajohansson.blogg.se

Min tavla

Kategori: Datarum

Tänkte jag skulle visa er vad det var jag hade i mitt svarta rör som kom för ett tag sedan i paketet
tillsammans med min svarta ljusstake.
Det var ju denna fina fjärils posters från hagedornhagen
finns två till posters som jag skulle vilja ha men det får bli senare,
tycker verkligen  dom är såå fina.
Så igår tog jag en sväng till Linköping o handlade mig en ram till tavlan och lite annat förstås!!
konstigt det där att man får med sig så mycket annat hem som man egentligen inte behöver.
men som man gärna vill ha :)
Två höga ljusstakar var lite av det som fick följa med hem igår.
Ställde en av dom höga ljusstakarna på bordet och den andra på linneskåpet.
 
Lite nya och förhoppningsvis tåliga blommor som jag kanske kan få att överleva ett tag.
Det gör så mycket med lite gröna växter eller va tycker ni!?
Önskar er en skön måndagskväll
Kram Ninna
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: