katarinaninnajohansson.blogg.se

Ett litet svart glasbord

Kategori: Datarum

Glasbordet
Idag fick jag hem mitt lilla svarta glasbord jag skickat efter  till datarummet
och lite nya randiga kuddfodral i puderrosa  till sängen i sovrummet.
Har kollat  efter ett  litet bord i svart att ha bredvid stolen i datarummet, 
så hitta jag det här bordet på Jotex som var ungefär vad jag ville ha.
 
Jag försöker fixa till en lite mysig läshörna här i datarummet
nu fattas bara att kunna luta sig tillbaka i stolen och börja läsa lite böcker o
komma till ro och det är inte det lättaste.
En liten grön växt på bordet skulle nog göra susen också ser jag.
 
Blev inte världens bästa kort här idag  ser suddiga ut eller är det mina trötta ögon
som ser suddigt.
 
Kram  till er på
kramens dag
Ninna
God natt och sov gott
Kommentera inlägget här: