katarinaninnajohansson.blogg.se

Att unna sig något

Kategori: Vardagsrum

 
Måndag!!
I morse vakna jag kl 03.00 och inte gick det att somna om till klockan som skulle ha ringt vid 04.50 
så nu börjar jag allt  bli lite trött och så har jag ju  
  varit hos tandläkaren idag o inte är det gratis heller 780kr för en undersökning
eller ta en försäkring på 1080kr om året, jo men va gör man tecknar en försäkring på ett år och då blev kostnaden som en undersökning på 780kr första året så nu har jag låst det på tre år.
Man får tänka lite positivt att tecknar jag det nu så kommer det nog inte bli några fel på mina tänder :)
 
En annan sak jag gärna unnar mig är inredning för det gillar  jag
 så nu har jag passat på att unna mig själv lite födelsedags presenter.
Så det här är vad  jag har köpt till mig själv.
 
Ett marmor bord jag skicka efter från furniturebox 
 och som jag blev så där super nöjd över som man kan bli av vissa saker
det var även en snabb leverans måste jag säga,
skicka efter en torsdag och på måndagen stod det här utanför dörren.
Så mina mattor som jag oxå blev så där nöjd över det blev en sådan skillnad i vardagsrummet
när jag fick ta bort dom helsvarta mattorna, mattorna har jag skickat efter från Jotex
och även dom blev hemkörda till dörren.
 
Skicka efter en lite större matta vid matbordet och något mindre vid soffbordet 
 
Nu har jag även lagt till en färgklick i vardagsrummet med lite mörkt lila i kuddfodral,
 ljuslyktor och blockljus så får vi se hur länge den här färgen blir kvar,
blir nog ett byte till lite mörkare gardiner oxå.
 
 
 
Har ni någon höstfärg ni gillar??
 
Önskar er alla en trevlig måndags kväll!!
 här blir det nog att krypa ner i sängen tidigt i kväll.
 
Kram Ninna
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2015-10-12 | 18:01:33
    Bloggadress: http://irrelevant.blogg.se

    Vad fint det blev! Jag är inne på vinrött i år, annars gillar jag orange så här års :)

    Svar: Tack Emma😊ja jag brukar oxå ha orange vid den här tidpunkten men nu blev det mörk lila 😊får väl se hur länge den här färgen får vara kvar. Kram o hälsa grabbarna
    Ninna

Kommentera inlägget här: