katarinaninnajohansson.blogg.se

Höstdukning

Kategori: Dukningar

Igår fick jag besök av min mor o far, dottern hennes sambo och barnbarnet som
kom för att fira min födelsedag.
Jag bjöd på smörgåstårta och Baileys pannacotta.
Här kommer min höst dukning jag gjorde igår till mitt lilla kalas jag hade.
Färgerna går fortfarande i orange.
 
Som tallriksunderlägg har jag en silverbricka från Frideborg,
små svarta assietter från Ikea och
smörgåstårtbestick.
Servetten har fått en fjäril som servett ring.
 
Fick en så fin bukett blommor av min mormor som inte orka följa på kalaset
det är så roligt när hon har orken att följa med! hon ska ju trots allt fylla 88år min lilla mormor.
 
Vill ha mycket tända ljus nu i höstmörkret.

En liten enkel höstdukning från mig i höstmörkret.
 
Trevlig helg alla där ute...
 

KOMMENTARER:

  • anna säger:
    2013-10-26 | 10:11:49

    Grattis i efterskott Katarina! Super fint det du fixat med dukningen...kram

    Svar: Tack Anna!!
    Ninna

Kommentera inlägget här: