katarinaninnajohansson.blogg.se

Datarummet

Kategori: Datarum

Oj oj det var länge sedan jag skrev något här på bloggen! har inte riktig tiden just nu.
Inga lussebullar eller annat har jag bakat har knappt fått upp adventljusstakarna
men men det blir väl jul ändå.
Det jag har gjort som tagit tid är vårat datarum som jag målat om från svart till vitt.
Så nu är det" lite" nya saker jag skulle vilja ha till datarummet
som byte av datorn till en laptop
för jag hatar verkligen alla sladdar som ligger i stora högar och över allt,
ny taklampa, matta, ett litet svart bord till min läshörna och lite tavlor så blir det nog bra.
Lite av mina möbler som  jag köpt från hjärta till hjärta och målat om.
Tänkte vissa lite före och efter bilder på rummet.
 
FÖRE

EFTER

 
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
FÖRE
 
EFTER 
Här bredvid stolen vill jag ha ett lite svart bord så jag kan lägga mina kommande böcker jag
tänkt att få tid till att läsa.
Stolen är köpt på Ikea 
 
En och en annan liten tomte har fått komma upp i datarummet
En ommålad pall från Ikea
Det var lite från vårat datarum för den här gången.
 
Nu är det dags att släcka ner stjärnan och gå o lägga sig.
God natt och sov gott alla där ute i december månaden.
Kommentera inlägget här: