katarinaninnajohansson.blogg.se

Julen-14

Kategori: Julen

Vill önska en fortsatt trevlig fortsättning på det nya året..
Den här julen och föresten hela 2014 har varit ett jobbigt år med
många tårar och jobbiga stunder.
Därför har det varit lite si o så med skrivandet här på Bloggen,
har inte funnits någon motivation riktigt. 
Behöver mer styrka och krafter till 2015
Men här kommer lite bilder från min jul.
 
I vardagsrummet blev det färgerna vitt, silver och lite guld.
Lite clementiner, skumtomtar, hyacinter, nötter och levande ljus hör väl julen till.
Lite guld på soffbordet
I år blev det en äkta kungsgran med julgranskulor i vitt, silver och guld.
Blev super nöjd med granen.
 

Kom inte fram så många tomtar i år, blev mer hyacinter och levande ljus tända.
 
Det var lite från mitt vardagsrum.
Var i Linköping i dag och köpte en glasskiva till min beståbänk som syns här på kortet
 blev mycket bättre med den på. Kommer bild på det en annan dag.
 
I köket blev det färgerna rött och vitt som vanligt.
Mer hyacínter och levande ljus.
Den vita krukan hitta jag på Hjärta till Hjärta.
Ljusstaken i bakgrunden har jag köpt på Mio.
 
Lite pynt i hallen blev det också,
med en liten gran i en korg och små glaskulor i vitt.
I hallen fick även ett ljus sprida lite pepparkaksdoft.
 
I sovrummet blev att bädda med dom traditionella jul sängkläderna

Datarummet
Blir så juligt med små granar lite varstans så här blev det en i datarummet tillsammans
med en tomte och hyacint lite tända ljus och en bollslinga på mitt Linneskåp.
 
Försökte få det lite julfint i fönstret.
Har köpt mig en ny lampa och ny matta till datarummet
Lampan som jag egentligen ville ha var slut på Mio så det fick bli den här från Bauhaus
i stället. 
Och mattan kommer från Ikea.
 
Här är ett kort på min egna lilla solstråle i full färd att öppna sina julklappar
som tomten varit och delat ut.

Önskar er ett Gott Nytt år
Kommentera inlägget här: