katarinaninnajohansson.blogg.se

Nyår -14

Kategori: Dukningar, Nyår

Vill önska alla där ute ett
GOTT NYTT ÅT
från mig.
 Så tänkte jag visa min lilla nyårsdukning och temat fortsätter i
vitt, silver och guld.
 
 
 
I morgon blir det mer ljus tända då blir det varmt o skönt.
Blev lite blandade glas att dricka ur. Ska nog se om jag kan spara ihop lite
pengar och köpa lite fina vinglas från Iittala.
Jag har fastnat för glaslyktor och små glasvaser tycker det blir fint att
ha det på matbordet som dekoration, glasvaserna har jag hittat på
Hjärta till Hjärta.
Tänk va lätt det är om man tänker efter vad man har hemma, när man ska duka!
Köpte små vita trähjärtan jag skulle sätta fast runt servetten men så kom jag på
mina små guldkulor så dom fick det bli Bea.
Blev fint med hjärtan med men fattades en lite färgklick tyckte jag.
 
God fortsättning på det nya  året och var rädda om er...
 
Take care
of all your
memories.
For you cannot
relive them.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-29 | 16:47:27

    Hej. Vart har du köpt tallriksunderläggen? Snygga👍 Mvh [email protected]

    Svar: Jag har köpte dom på Frideborg, men det är nog några år sen😀
    Ninna

Kommentera inlägget här: