katarinaninnajohansson.blogg.se

Ett paket

Kategori: Allmänt, Vardagsrum

Ett paket så här efter jul
 
 
Ja hopp!!
Då har man kört igång med en ny vecka och det känns som det kommer att bli en lång sådan,
jobba ju i och för sig förra veckan som var en kort vecka efter en skön och behövlig julledighet.
Men som sagt är nog bra att komma igång med rutiner igen så man inte blir helt förslappad
och som alltid efter julledigheten blir jag sugen på lite nytt, så för några dagar sedan
klicka jag hem en svart träljusstake som jag tittat många gånger på och tänkt
att en sån skulle jag vilja ha och så blev det.
 
Kan man få för mycket av ljusstakar och ljuslyktor!!??
nej det kan man väl inte få för mycket av eller.
En prydnad som man lätt kan flytta omkring i hemmet.
 Ljusstake från Louise interiör
 
Mer i paketet som kom hem idag fanns detta rör och vad som finns i det
kommer jag visa er i ett senare inlägg längre fram
måste fixa till en sak innan den är klar.
 
 
Ha en fortsatt skön mysig måndags kväll 
med lite tända ljus,
men glöm inte blåsa ut alla ljusen!!!
 
Kram Ninna
 
Kommentera inlägget här: