katarinaninnajohansson.blogg.se

Lite rosa i sovrummet

Kategori: Sovrum

 
Då var det dags igen med lite rosa lite här o var här i huset!!
Så här kommer lite från mitt sovrum som jag har fixat med lite rosa inslag inte mycket men lite.
Känns lite mer vår och somrigt att få in lite pastellfärg och jag har ju rosa som favorit färg nu på våren.
Jag är en person som tröttnar ganska fort på färger
så därför har jag det ett litet tag sen byter jag eller så blir det svart vitt och grått igen.
Den här gången blev det ett par kuddfodral som jag skickat efter från Jotex och min
rosa pläd på sängen,
ser ni förresten mitt överkast som blev ett vitt!!
visste ju inte riktigt va jag ville ha för ett överkast men det här blev det och jag är nöjd.
 
Har skaffat mig en bänk att ha nedanför sängen framför allt för att kunna lägga överkastet på
men blev perfekt för barnbarnet som inte kom upp i sängen nu när det blev en högre säng
 och så har hon ju armen i gips.
Bänken har jag köpt på Ikea och den heter Sigurd.
Har kollat fram och tillbaka på olika mattor att ha nedanför sängen
så till slut bestämde jag mig för en helgrå matta från Ellos som ska komma i Juni.
Så tråkigt att vänta ;)
 
En liten rosa ljuslykta på hyllan.
Tavlor som ska sättas upp och jag tro att dom får sitta här över bordet!!
har ju som sagt svårt att bestämma mig.
 
Det var lite från mitt rosa sovrum!! 
ha en fortsatt bra kväll...
 
Kram Ninna
 
Kommentera inlägget här: