katarinaninnajohansson.blogg.se

Lite uterum

Kategori: Uterummet

Idag har varit en sådan där tråkig dag då man känt sig irriterad, ledsen, trött och arg men man vet inte riktigt varför!! Så för att få något annat att tänka på försökte jag fixat lite i uterummet med att planterat om ett nytt citronträd som jag köpte idag, för mitt gamla jag skaffa  förra året fick jag inte att överleva över vintern, så vi gör väl ett nytt försök i år!!
Blir lite medelhavs känsla över uteplatsen och uterummet om man har lite citronträd, palmer och olivträd lite utspridda.
Har även satt upp min vita ljuskrona över bordet idag och hoppas den kommer lysa upp många härliga sommarkvällar framöver.


Citronträd


Här är Kanariepalmen som jag väntar på att kunna ställa ut vid poolområdet kommer nog bli någon mer palm.
Kanske kan bli så att vi förhoppningsvis kan täcka av poolen i helgen om vädret är skapligt.



Detta är mitt första blogg inlägg som är skrivet på mobilen.

Kram Ninna

Kommentera inlägget här: